Ahad, 11 Januari 2009

Tanah Jihad Palestina

Telah beberapa hari berlalu sejak tanah suci Al Quds dihujani dan dimamah tujahan peluru dan bom dari zionis Israel laknatullah alaihim. Jumlah nyawa yang terkorban meningkat tampa sebarang tanda akan berhenti. Genjatan senjata selama tiga jam dianggap mainan zionis untuk memperkecilkan dan menghina umat yang digelar sebaik umat ini. Betapa lemahnya umatmu ini ya Rasulallah yang tidak mampu untuk berhadapan dan membantu saudaranya yang memerlukan disana.

Tindakan kejam rejim zionis membedil semenanjung gaza tidak dapat dihalang oleh mana mana kuasa besar dunia. Bumi kelahiran Imam Syafi'e itu banjir ditenggelami darah insan yang tidak bersalah. Genocide dan jenayah perang menjadi rutin harian tentera Israel. Ternyata mereka telah tidak lagi merasa gerun tatkala mendengar kalimah Islam yang pernah menguasai dunia. Kita diinjak, kita dihina, kita diperlakukan seperti binatang. Mengapa pertolongan Allah tidak juga berkunjung tiba?

Dalam nyenyak tidur para penguasa negara boneka islam, dia tidak pernah termimpikan saudaranya yang sedang dalam keadaan siap siaga untuk melindungi keluarganya dari serangan pihak musuh. Pada mereka, isu ini hanyalah sebuah rumour yang sengaja diada-adakan untuk mengganggu tidurnya yang lena. Mana ada perang dizaman modern ni. Kalu ada pun, apa kena mengenanya dengan aku? Mind your own bisness lah... OIC ( Ooh I See ) pula sibuk membincangkan isu untuk mengalihkan perhatian mereka dari perihal politik kepada ekonomi. Ini melambangkan kita zalim dengan amanah yang diberi dengan tidak menunjukkan tindakan yang lebih drastik dan serius berhubung isu Pelestin.

Adakah laungan Intifadhah ke-3 akan mengejutkan mereka? Adakah mereka akan datang bersama seribu Solehuddin Al Ayubi? Adakah mereka sanggup meninggalkan dunia yang mereka genggam selama ini? Dunia yang menjadi sebab lahirnya meraka kedunia yang fana' ini.
Adakah Palestina akan kembali damai dibawah naungan kerajaan Islam yang adil dan dipimpin oleh khalifah setanding Umar Abdul Aziz? Atau inilah perang yang bakal membangkitkan IMAM MAHDI dan Nabi Isa?


Semoga doa saudaramu dari seluruh dunia akan membantumu wahai mujahiddin. Semoga laungan dan demonstrasi yang sedang bergema di segenap pelusuk alam dapat didengarimu wahai mujahiddin. Semoga segala sedekah dan bantuan yang kami salurkan akan sampai ketanganmu wahai mujahiddin. Semoga kami dapat bersama mu menakluk semula tanah suci palestina wahai mujahiddin. Semoga dikurniakan shahid dan diterima disisi Allah segala amalanmu wahai mujahiddin. SEMOGA...

Khaibar Khaibar ya Yahud...!!!
Jundul Muhammad Saufa Yau'd...!!!
Khaibar Khaibar ya Yahud...!!!
Jundul Muhammad Saufa Yau'd...!!!

Wahdah Wahdah Islamiyah...!!!
La Syarqiayah La Gharbiyah...!!!
Wahdah wahdah Islamiyah...!!!
La Syarqiyah La Gharbiyah...!!!

Allahu Akbar....

0 comments:

Type Speedtest

Typing Test Score

Visit the Typing Test and try!